Πολιτική Επιστροφών
Για να παρέχουμε την καλύτερη ικανοποίηση των πελατών, παρέχουμε τις ακόλουθες λύσεις. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την Πολιτική Επιστροφών, παρακαλούμε καλέστε το εστιατόριό μας. Η προετοιμασία της παραγγελίας σας μπορεί να ξεκινήσει αμέσως μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Δεν μπορούμε να δεχτούμε ακυρώσεις μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας στο εστιατόριο.
Σφάλματα παραγγελίας φαγητού
Εάν λάβετε φαγητό που διαφέρει από την απόδειξή σας, ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη. Παρακαλούμε καλέστε μας μόλις παρατηρήσετε ότι υπήρξε σφάλμα στην παραγγελία σας, μπορείτε να έρθετε για να παραλάβετε το σωστό είδος φαγητού. Για πληρωμές με πιστωτική κάρτα, θα σας επιστραφεί το ποσό της τιμής πώλησης που σχετίζεται με το σφάλμα και θα χρεωθείτε για την τιμή των νέων στοιχείων. Με τον ίδιο τρόπο, θα λάβετε τη διαφορά του υπολοίπου πίσω ως πίστωση για το νέο είδος εάν είναι μικρότερη από το φαγητό που λάβατε κατά λάθος.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να σας προσφέρουμε πίστωση καταστήματος. Η παραγγελία σας θα είναι προτεραιότητα εάν έρθετε να την παραλάβετε. Σε όλες τις περιπτώσεις, παρακαλούμε επιστρέψτε την παραγγελία φαγητού στο αρχικό(α) δοχείο(α) στον υπεύθυνο καταστήματος.
Ατελής παραγγελία φαγητού
Στη σπάνια περίπτωση που δεν λαμβάνετε φαγητό που βρίσκεται στην απόδειξή σας, θα σας το καλύψουμε. Καλέστε μας αμέσως μόλις παρατηρήσετε ότι δεν παραλήφθηκαν τρόφιμα στην παραγγελία σας. Μπορείτε να ακυρώσετε το φαγητό που χάσατε πριν το ετοιμάσουμε χωρίς καμία ερώτηση και θα επιστρέψουμε το ποσό σε πιστωτική κάρτα ή θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα με πίστωση καταστήματος.
Μη ικανοποίηση φαγητού
Μαγειρεύουμε το φαγητό μας φρέσκο κατά παραγγελία με μόνο τα καλύτερα και φρέσκα υλικά. Προσέχουμε πολύ και περηφανευόμαστε για όλα τα πιάτα που φτιάχνουμε. Καλέστε μας αμέσως εάν λάβετε μη ικανοποιητική τροφή που προκαλείται από μη ικανοποίηση ή αντικείμενα στο φαγητό. Θα χρειαστούμε το φαγητό να επιστραφεί στο αρχικό(α) δοχείο(α), ώστε να μπορέσουμε να διερευνήσουμε και να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα. Θα σας ετοιμάσουμε μια νέα παραγγελία φαγητού.
Εάν δεν επιθυμείτε να λάβετε νέο πιάτο, ενδέχεται να επιστρέψουμε το ποσό σε πιστωτική κάρτα ή θα σας επιστρέψουμε με πίστωση καταστήματος μόνο αφού λάβουμε το φαγητό στο αρχικό δοχείο και επιβεβαιώσουμε το σφάλμα κατά τη διακριτική ευχέρεια του υπεύθυνου υπηρεσίας.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο orders@e-kastro.gr για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές.